Van het witte pinguïnparadijs
naar ons koude kikkerlandje!

Het verhaal achter de kaart…

Deze bijzondere kaart vertelt het verhaal van een unieke samenwerking en een mooie missie om een positieve impact te maken op onze planeet.

De kaart, die een lange reis heeft afgelegd vanuit het witte pinguïnparadijs, vertegenwoordigt de dankbaarheid van deze wandelende zeevogels wereldwijd. Deze actie is speciaal gericht op alle klanten en partners die samenwerken met de Utrechtse pinguïns. Door deze samenwerkingen hebben we een aanzienlijke donatie kunnen doen aan de Antarctic Heritage Trust. Deze stichting is toegewijd aan het behoud en de bescherming van het leefgebied van pinguïns in Antarctica, een essentiële taak om deze prachtige dieren en hun thuis te beschermen.

Laten we deze inspirerende reis voortzetten met nog meer succesvolle campagnes en positieve veranderingen.

Wat we nog meer doen

Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

Trimbos-instituut

Merkbekendheidscampagne IkStopNu.nl voor Trimbos-instituut.

Hoe bereik je zoveel mogelijk mensen die de intentie hebben om te stoppen met roken?
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

Awareness-campagne op social media voor charitatieve instelling
Wilde Ganzen

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
MaakJeStap

Stap voor stap naar een nieuw hoofdstuk in je carrière.

Een platform dat mensen ondersteunt bij het maken van nieuwe carrièrestappen.
Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

CNV Vakmensen wilde dolgraag meer jongeren bewust maken van hun situatie en ze zo een lidmaatschap weer laten overwegen.
Veiligheidsregio Landelijk

Veilig Huis Vinkie maakt huiseigenaren bewust van energieveiligheid.

Om de veiligheidsrisico's van de energietransitie onder de aandacht te brengen, introduceerden we 'Veilig Huis Vinkie'
Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen
Roche

Beeldbank op maat voor Roche

Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.