De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig – Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging

Universiteit Utrecht

Cybercrime is een vast onderdeel van het leven geworden. Alle bedrijven moeten er natuurlijk rekening mee houden, maar kennisinstellingen zoals de Universiteit Utrecht vereisen extra aandacht voor dit onderwerp. De UU vroeg ons om een awareness-campagne te ontwikkelen waarmee medewerkers en studenten hun eigen verantwoordelijkheid zouden zien én nemen.

Cyber security campagne Universiteit Utrecht
Wobbler voor meer awareness

Switch on Security

Wij ontwikkelden daarom de campagne Switch on Security, waarmee we de doelgroep in het Nederlands én Engels opriepen om veilig te werken.

De nadruk lag daarbij op gemak: informatiebeveiliging moet simpelweg niet teveel werk kosten. Het schuifje visualiseerde dat gemak in onze campagne.

Utrechts reclamebureau

We zijn zelf natuurlijk een Creative Agency uit Utrecht. En voor enkele pinguins was het dan ook superleuk om weer even terug te zijn in de UU. Mooie tijd, die studententijd 🙂

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Awareness campagne Universiteit Utrecht van creatief reclamebureau Everybody Likes Penguins
Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig

Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
NVM

Campagne maakt gezinnen bewust van belang mondhygiënist.

Hoe zorg je ervoor dat meer kinderen tot 18 jaar naar de mondhygiënist gaan?
Mizuno

Een online campagne sprint voor Mizuno’s e-commerce doelen.

Mizuno wilde de return on ad spend (ROAS) verbeteren om haar ambitieuze e-commerce doelen te behalen.
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders
Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
Riksja eendagsreis kaart
Riksja Travel

Ervaar Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Dwaal door de straatjes van Amsterdam en waan je in Thailand
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.