Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’? – Vechten met virussen

Norton AntiVirus

Het concept van ‘Norton Heroes’

Met de ‘Norton Heroes’ branding campagne hebben we voor Symantec de ‘techies’ overtuigt van de kracht en snelheid van de computer beveiligingssoftware Norton AntiVirus. Hiervoor hebben we een game-omgeving gecreëerd, waar de Norton “Heroes” de strijd aan gaan met virussen.

De doelgroep van de branding campagne

Deze ‘techies’ zijn de buurjongens of neefjes die alles van computers weten en door familie en kennissen worden ingezet bij eerste hulp bij computers. Een belangrijke doelgroep, omdat hun mening in de familie en vriendenkring hoog gewaardeerd wordt. We willen via deze branding campagne hun beeld van Norton360 positief beïnvloeden.

Actiewebsite is onderdeel van branding campagne

De campagne website presenteert de fictieve stad ‘Netropolis’ in een American comic cartoon style. De bewoners van de stad worden bedreigd door vele gevaren. De Norton Heroes beschikken over een speciale ‘superkrachten’ om de bewoners van Netropolis te beschermen tegen deze bedreigingen.

Viral video geeft branding campagne vleugels

Op de actiewebsite kun je de viral video bekijken. In deze video zie je de NortonHeroes in gevecht met virussen. De NortonHeroes worden uitgebeeld door drie parkour atleten. Op deze actiesite maak je tevens kans op een Netbook.

Onderdelen van de branding campagne:

  • Actiewebsite
  • Viral video met animatie effecten

Klik hier voor meer creatieve branding campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Veiligheidsregio Landelijk

Veilig Huis Vinkie maakt huiseigenaren bewust van energieveiligheid.

Om de veiligheidsrisico's van de energietransitie onder de aandacht te brengen, introduceerden we 'Veilig Huis Vinkie'
Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
ALD Automotive

Zo boost je de private lease contracten van ALD in een recordtijd.

ALD Automotive, een van de koplopers in de leasewereld, stond voor een interessante uitdaging.
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Trombosestichting

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Op Wereldtrombosedag is het time2move
Reclamecampagne in dialect / regionale tongval
Bauhaus

Grote A/B-test voor BAUHAUS: scoort dialect beter dan ABN?

Retailcampagne met verrassende conclusie
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.