Energieke campagne gaat de strijd aan met voorjaars­moeheid. Ambassadeur op het thema ‘voorjaarsmoeheid’

Bayer

Voorjaarsvermoeidheid campagne

We hebben een campagne ontwikkeld voor Bayer, voor het bereiken van mensen die last hebben van voorjaarsmoeheid. Door de juiste inzet van Facebook, een actiewebsite, PR en een innovatie app, hebben we de doelgroep geactiveerd.

Facebook advertentiecampagne

Hoe bereik je mensen met voorjaarsmoeheid? Via Facebook kun je heel gericht een specifieke doelgroep benaderen. Het is bijvoorbeeld mogelijk om single vrouwen uit Groningen op hun verjaardag een bepaalde advertentie te laten zien. Voor deze campagne hebben we verschillende doelgroepen aangesproken en gemeten welke doelgroep het meest reageert en naar de actiewebsite gaat. Meten is weten.

Actiewebsite biedt persoonlijke energietest

In samenwerking met het GfK hebben we een persoonlijke energietest ontwikkeld. Deze meet hoe energiek je bent ten opzichte van je leeftijdgenoten. Deze test vormt de kern van de actiewebsite van de campagne. De glossy uitstraling maakt de test leuk om te doen. Een incentive verleidt mensen om hun ‘score’ te posten op social media.

App maakt van je smartphone een ‘wake-up light’

Zelfs met voorjaarsmoeheid laat deze innovatieve app je stralend wakker worden. Voortaan schijnt iedere ochtend de zon: ‘rise and shine’! Vanwege het innovatieve karakter schrijven blogs uitgebreid over de nieuwe app. Het buitenland heeft ook al interesse getoond.

PR-acties op televisie, met voorlichting over het thema voorjaarsmoeheid
Het thema voorjaarsmoeheid is actueel in april. Door het bieden van kwalitatieve informatie krijg je op radio en televisie een podium. Hiermee trek je als vitamine merk het onderwerp naar je toe. Je bouwt vertrouwen op.

Lees meer over de volgende campagne onderdelen:

  • Innovatieve app: morning energy alarm clock. Meer dan 10.000 downloads.
  • Facebookadvertenties trekken doelgroep naar actiewebsite.

Ben je benieuwd hoe Branding Agency Everybody Likes Penguins voor andere klanten de liefde tussen het merk en de doelgroep verder heeft laten opbloeien? Bekijk dan hier nog meer branding campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins
Pearle

Goed gezien: Jan Smit bij Pearle!

Honderden mensen in de rij voor een nieuwe bril, en een foto.
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
AI gegeneerd beeld truck
Farm Trans

Onze AI-studio maakt kostbare en complexe fotoshoots overbodig

Beelden die perfect passen bij elk seizoen of evenement.
Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

CNV Vakmensen wilde dolgraag meer jongeren bewust maken van hun situatie en ze zo een lidmaatschap weer laten overwegen.
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.