Ervaar het merk Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Riksja Travel

Riksja Travel, brengt je letterlijk dichterbij

Ga op ontdekking in Amsterdam en ervaar de exotische en oosterse sferen van Thailand. Proef de heerlijke ‘spicy tea’ en ga shoppen in de oudste Thaise winkel van Nederland, waar ze currykruiden verkopen waar je nog nooit van hebt gehoord. Ga lekker lunchen met authentieke Thaise gerechten. Sluit je ogen en waan jezelf aan de andere kant van de wereld.

Riksja travel eendagreis Amsterdam editie kaart
Buddhists in Thailand Riksja Travel

Met de Riksja-plattegrond in je hand volg je de uitgestippelde route door de stad die je langs de leukste Thaise shops en plekjes brengt. Stuk voor stuk zorgvuldig uitgekozen door de reisspecialisten van Riksja. Winkels en eettentjes die je het ware Thailand op de Riksja-manier laten ervaren. Riksja brengt hiermee letterlijk haar populairste bestemming dichterbij.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Retail marketing activatie krijgt aandacht op social media- Stylingadvies van echte fashionista
Hoog Catharijne

The Social Mirror: een innovatief concept voor Hoog Catharijne

Live stylingadvies van fashionbloggers
Trimbos-instituut

Merkbekendheidscampagne IkStopNu.nl voor Trimbos-instituut.

Hoe bereik je zoveel mogelijk mensen die de intentie hebben om te stoppen met roken?
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Thumb retailactie voor valentijnsdag.
de Bijenkorf

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Krassen, krassen. En altijd prijs!
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
Trap er niet in bullshit-campagne
Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren

De bullshit-campagne voor LICG

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.