Hoe een wijk een ‘hof’ werd. Vastgoedmarketing voor Era Contour

Era Contour

Projectontwikkelaar Era Contour was bezig met een nieuwbouwproject in de Utrechtse gemeente Bilthoven en zocht een passende naam en positionering voor de nieuwe wijk. Ze richtten zich primair op gezinnen met jonge kinderen en empty-nesters. Vrij verschillende groepen, maar ze hadden één ding gemeen: een wens voor groen wonen. Wij stelden voor: Hof van Bilthoven: thuis in het groen.

brochure-mi-v5.01-LR-2
brochure-mi-v5.01-LR-4
brochure-mi-v5.01-LR-5

Slimme targeting, succesvolle verkoop

Met een naam die zowel natuur als klasse uitstraalde en een payoff die daar huiselijkheid naast parkeerde, hadden we de perfecte match gevonden voor beide doelgroepen.

We ontwierpen een bijpassende website, advertenties, brochures en nog veel meer, en gebruikten slimme targeting op social media om in de omgeving van het project alle potentiële kopers te benaderen. Al gauw vlogen huistypes met namen als Zilverlinde, Meidoorn en Goudberk als warme broodjes over de toonbank.

Slimme targeting, succesvolle verkoop

Dat de campagne een groot succes was, daar kan onze strategy director over meepraten. Hij woont nu in Bilthoven. En al is Bilthoven één van de mooiste plekjes van Midden Nederland, ons Reclamebureau blijft gewoon in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

AI-hero image
Stadgenoot

Zomerse foto's in februari

Multiculturele en inclusieve beelden zonder de privacy van bewoners te schenden.
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

Skibewijs website mockup Allianz
Allianz

Het skibewijs gaat de grens over naar België

Ook onze zuiderburen kunnen dit jaar hun skibewijs halen
Reclamecampagne in dialect / regionale tongval
Bauhaus

Grote A/B-test voor BAUHAUS: scoort dialect beter dan ABN?

Retailcampagne met verrassende conclusie
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Riksja eendagsreis kaart
Riksja Travel

Ervaar Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Dwaal door de straatjes van Amsterdam en waan je in Thailand
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.