Eigen label, eigen stijl. Opvallend design waar we onszelf voor inhuurden

Like Honey

Recent lanceerden we ons nieuwe label Like Honey: het inbound marketingbureau waar je klanten als vliegen op afkomen. Hiervoor wilden we ook een compleet eigen stijl neerleggen, die fris oogt en boven alles aantrekkelijk is. Na lang wikken en wegen besloten we om onszelf daarvoor in te zetten 😉

Like Honey shirt
Like Honey 1
Like Honey 2

Ontwerp dat blijft plakken

We combineerden de zeshoek van een honingraat met een warmfrisse geeltoon, die samen een flinke aantrekkingskracht oproepen. Het font is simpel maar krachtig, net als de resultaatgerichte werkwijze van Like Honey. Combineer dat dan weer met excentrieke fotografie en je kán eigenlijk al niet meer wegkijken.

Klik hier als je meer wilt weten over inbound marketing. Of kom gezellig langs voor een heerlijke koffie. Like Honey is net als Creative Agency Everybody Likes Penguins gevestigd in de Werkspoorfabriek in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

AI gegeneerd beeld truck
Farm Trans

Onze AI-studio maakt kostbare en complexe fotoshoots overbodig

Beelden die perfect passen bij elk seizoen of evenement.
AI-hero image
Stadgenoot

Zomerse foto's in februari

Multiculturele en inclusieve beelden zonder de privacy van bewoners te schenden.
Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen
Roche

Beeldbank op maat voor Roche

Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
Thumb retailactie voor valentijnsdag.
de Bijenkorf

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Krassen, krassen. En altijd prijs!
Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins
Pearle

Goed gezien: Jan Smit bij Pearle!

Honderden mensen in de rij voor een nieuwe bril, en een foto.
DFZS

Persoonlijke keuzemomenten als trigger voor nieuwe zorgspecialisten.

Mizuno

Een online campagne sprint voor Mizuno’s e-commerce doelen.

Mizuno wilde de return on ad spend (ROAS) verbeteren om haar ambitieuze e-commerce doelen te behalen.
Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.