Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

de Bijenkorf

Digitaal kraslot. Jij bent de hoofdprijs uit de loterij!

De Bijenkorf speelt slim in op de traditie dat je je partner of stille liefde een verrassend bericht stuurt met Valentijnsdag. Een persoonlijk digitaal kraslot waarbij jij als afzender de hoofdprijs bent. Voor je grote liefde ben jij het lot uit de loterij. Je ziet bij het krassen ook meteen producten die je voor je partner kunt kopen. En op het bedankt-scherm zelfs een top 10 van cadeaus die je direct in de webshop kunt bestellen.

Digitaal kraslot voor de Bijenkorf
Open gekrapt digitaal kraslot voor de Bijenkorf

Online activatie van je klanten

De Bijenkorf heeft een groot bereik via owned media. De nieuwsbrief is populair en ook de Facebook fanpage heeft veel volgers. Door deze groep te verleiden met een leuke online activatie om voor Valentijnsdag iets speciaals te doen, ben je meteen weer top-of-mind voor eventuele Valentijnscadeaus. Naast de owned media wordt via sponsored posts en banners het bereik vergroot. Een andere campagne op basis van dezelfde strategie is de kerstcampagne, ook deze is een groot succes geworden. We hebben een ouderwets gezellig sneeuwbolletje doorvertaald naar een virale campagne.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Riksja eendagsreis kaart
Riksja Travel

Ervaar Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Dwaal door de straatjes van Amsterdam en waan je in Thailand
Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Trombosestichting

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Op Wereldtrombosedag is het time2move
TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen
Roche

Beeldbank op maat voor Roche

Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk
Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins
Pearle

Goed gezien: Jan Smit bij Pearle!

Honderden mensen in de rij voor een nieuwe bril, en een foto.
Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum
Spoorwegmuseum

Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum

Word jij een echte treinexpert?
Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
NVM

Campagne maakt gezinnen bewust van belang mondhygiënist.

Hoe zorg je ervoor dat meer kinderen tot 18 jaar naar de mondhygiënist gaan?

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.