Nationale naamsbekendheid stijgt met 11% Klein project, groot verschil

Wilde Ganzen

Alles begint klein

Wilde Ganzen is een uniek goed doel. Door kleine projecten in derdewereldlanden te steunen maakt Wilde Ganzen een groot verschil in de levens van gewone mensen. Klein maakt groot, dat is de kern van het verhaal, al sinds 1957.

Wilde-Ganzen-A1-scaled
Schermafbeelding-2020-05-13-om-15.39.20

Met als doelstelling om de bekendheid van Wilde Ganzen met 5% te laten stijgen, ontwikkelden wij de campagne ‘Alles begint klein’. Daarin legden we de nadruk op piepkleine objecten die levensgrote consequenties hebben. Een pen, een maïskorrel, een vaccinatie – allemaal klein, maar met de impact om dokters, rijke oogsten en gezonde gezinnen voort te brengen.
We bereikten heel Nederland via nationale radio, print, snelwegreclame, social media en display bannering. Na 3 maanden was de naamsbekendheid van Wilde Ganzen door onze nationale reclamecampagne gestegen met 11%!

Branding Agency Everybody Likes Penguins bouwt samen met een hele grote en diverse groep klanten aan een sterke merken. Ben je benieuwd hoe we voor andere klanten de liefde tussen het merk en de doelgroep verder hebben laten opbloeien? Bekijk dan hier nog meer branding campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
DFZS

Persoonlijke keuzemomenten als trigger voor nieuwe zorgspecialisten.

Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

CNV Vakmensen wilde dolgraag meer jongeren bewust maken van hun situatie en ze zo een lidmaatschap weer laten overwegen.
Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
Even uw huis versieren Centraal beheer kerst-campagne
Centraal Beheer

Even je huis versieren, kerst­campagne voor Centraal Beheer

Al die lichtjes, als dat maar goed gaat...
AI-hero image
Stadgenoot

Zomerse foto's in februari

Multiculturele en inclusieve beelden zonder de privacy van bewoners te schenden.
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Wilde Ganzen

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels
Contentmarketing voor jongeren
LICG

Videocontent is effectief voor het bereiken van een jonge doelgroep

Video’s met korte tips worden vaker uitgekeken.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.