Thuiswerk­serenades voor de afwezige collega’s. Het Beursplein steekt een hart onder de riem

Beursplein Utrecht

Je bent een thuiswerkbaas

Het normaal zo bruisende Beursplein, in het centrum van Utrecht, was sinds de eerste lockdown in maart 2020 geen schim van zichzelf. En toen de tweede lockdown in ging, besloten we dat er wat gedaan moest worden. Daarom besloten we de grootste thuiswerkbazen van het Beursplein te verwennen met een thuiswerkserenade.

Ook jij bent een thuiswerkbaas! Deze serenade is ook een beetje voor jou!

Nominaties via Zoom

Via social media vroegen we om nominaties: wie kan er thuiswerken als de beste? Wie heeft jou er doorheen geholpen? Of wie zit er eventjes doorheen en kan wel een opkikkertje gebruiken? In zoom-calls, die we opnamen, vertelden collega’s over hun nominatie.

Bandjes op de stoep

En op een goede dag stonden we met een cameraploeg en een gezellige band bij de thuiswerkbazen op de stoep. Ze werden toegezongen met passende tekst:

“Jij bent fantastisch, oh zo fantastisch
Je brengt ons blijdschap, al werk je thuis
Al jouw collega’s hebben waardering
We gaan dankzij Joris vooruit”

Uiteindelijk gingen we met twee bandjes en twee liedjes op pad en bezochten we tien thuiswerkbazen.

Social media & whatsapp

We verspreidden de video’s van de serenades via social media onder alle medewerkers van het Beursplein, en stimuleerden het delen ervan via eigen middelen zoals Whatsapp. Zo was iedereen verbonden met de serenade.

Everybody likes Beursplein Utrecht

Wist je trouwens dat je vanaf het Beursplein, met de trein, in 3 minuten bij onze studio bent. Je bent altijd welkom voor een goed geprek en dito koffie bij Creative Agency Everybody Likes Penguins in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Online marketing - Virale campagne met kerst voor Bijenkorf
de Bijenkorf

Warme kerstactivatie voor alle Bijenkorf-klanten

Wie verras jij deze feestdagen met een persoonlijke kerstgroet?
Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!
NVM

Campagne maakt gezinnen bewust van belang mondhygiënist.

Hoe zorg je ervoor dat meer kinderen tot 18 jaar naar de mondhygiënist gaan?
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Riksja eendagsreis kaart
Riksja Travel

Ervaar Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Dwaal door de straatjes van Amsterdam en waan je in Thailand
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.