De groei van Steck begon in de vruchtbare grond van Everybody Likes Penguins.

Steck

Van logo tot persbericht en daar voorbij

Op 6 mei 2020 opende het Utrechtse tuincentrum Steck zijn deuren. De ‘proeftuin voor groenmakers’ is gevestigd in Utrecht, in het pand waar voorheen Tuincentrum Overvecht zat. De komende jaren zal Steck uitgroeien tot een verzamelpand waarin lokale groene ondernemers hun waren verkopen. Een groots plan, waar wij actief over hebben meegedacht.

Visual Identity voorbeelden retail store
Steck logo
Styleguide Visual Identity Retail store

Visual identity

Reclamebureau Everybody Likes Penguins mocht bovendien de hele branding doen, van logo en tagline tot gevelbanners, persberichten en sociale kanalen.

Naam wordt huisstijl

De naam was het enige vaste element toen we de opdracht kregen. ‘Steck’ verwijst mooi naar het laten groeien van een stekje, en geeft daar direct een thuis-gevoel aan. Dat gaf ons de basis voor het logo, dat we op dezelfde manier geworteld wilden maken. Bovendien wilden we uitstralen dat Steck sterk op zijn fundamenten staat – vandaar de fontkeuzeerk op zijn fundamenten staat – vandaar de fontkeuze.

Ben je benieuwd hoe Creative Agency Everybody Likes Penguins voor andere klanten de liefde tussen het merk en de doelgroep verder heeft laten opbloeien? Bekijk dan hier nog meer branding campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Online marketing - Virale campagne met kerst voor Bijenkorf
de Bijenkorf

Warme kerstactivatie voor alle Bijenkorf-klanten

Wie verras jij deze feestdagen met een persoonlijke kerstgroet?
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
NVM

Campagne maakt gezinnen bewust van belang mondhygiënist.

Hoe zorg je ervoor dat meer kinderen tot 18 jaar naar de mondhygiënist gaan?
Awareness-campagne op social media voor charitatieve instelling
Wilde Ganzen

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen
Roche

Beeldbank op maat voor Roche

Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk
AI-hero image
Stadgenoot

Zomerse foto's in februari

Multiculturele en inclusieve beelden zonder de privacy van bewoners te schenden.
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Reclamebureau maakt awareness campagne voor FSC Nederland Utrecht
FSC

Animatie voor FSC® Nederland: Kies voor hout, red het woud

HEMA Nederland shared animatie op Facebook en levert alleen al 17.000 views

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.