Dwaalspoor, historische foto’s zijn aanwijzingen voor zoektocht door Utrecht – Een zoektocht door het heden!

Utrechts Archief

Dwaalspoor Utrecht

Dwaalspoor is een innovatief concept dat we uit eigen enthousiasme voor cultuur en Utrecht hebben ontwikkeld. Het is een zoektocht aan de hand van historische foto’s. Alleen als je goed rond kijkt, herken je de oude stad en vind je de route. Interessant voor toeristen, scholieren, dagjesmensen en echte Utrechters.

Concept maakt van passieve foto’s een actieve belevenis

Het Utrechts Archief beschikt over prachtige historische foto’s die door veel te weinig mensen worden gezien. Zoals bij veel culturele instellingen, blijkt de drempel voor verschillende doelgroepen te hoog. Door de zoektocht wordt een veel groter publiek bereikt met ons culturele erfgoed.

Everybody is nu ook officieel uitgever

We zijn sinds juli 2011 geregistreerd als uitgever. We hebben dan ook voor Dwaalspoor een uniek ISBN-nummer zodat het verkocht kan worden via de boekhandels en kadowinkels. Super leuk natuurlijk, om als Creative Agency uit Utrecht overal je eigen boekje te zien liggen.

Interesse in een leuke stadswandeling door Utrecht?

Het fotoboek van de route is te koop bij de verschillende boekhandels, kadoshops en de VVV in Utrecht. De prijs bedraagt 14,90 euro.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins
Pearle

Goed gezien: Jan Smit bij Pearle!

Honderden mensen in de rij voor een nieuwe bril, en een foto.
Niet zeiken poster
Hogeschool Utrecht

Hogeschool Utrecht heeft grootste opkomst voor de verkiezingen ooit

Verrassende WC-posters!
TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen
Roche

Beeldbank op maat voor Roche

Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk
Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
MaakJeStap

Stap voor stap naar een nieuw hoofdstuk in je carrière.

Een platform dat mensen ondersteunt bij het maken van nieuwe carrièrestappen.
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.