Ga niet naar start… Vrij Parkeren-actie voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht

Hoog Catharijne

Creatief concept

Wij besloten om helemaal in het thema van het winkelcentrum, Let’s Play, te blijven, door de actie een monopoly-tintje te geven: Vrij Parkeren.

We boden bezoekers een kanskaart op vrij parkeren, en bij deelname aan de actie volgde: “Ga niet langs start, maar direct naar je auto – want jij mag vrij parkeren!”

Fiets of trein

Super leuk natuurlijk deze actie 🙂 Maar stiekem gaan wijzelf meestal gewoon op de fiets of met de trein naar Hoog Catharijne. Dat is eigenlijk nóg sneller én makkelijker vanuit ons Reclamebureau in Utrecht Zuilen.

Banner voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Mizuno

Een online campagne sprint voor Mizuno’s e-commerce doelen.

Mizuno wilde de return on ad spend (ROAS) verbeteren om haar ambitieuze e-commerce doelen te behalen.
Wilde Ganzen

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!
Thumb retailactie voor valentijnsdag.
de Bijenkorf

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Krassen, krassen. En altijd prijs!
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Even uw huis versieren Centraal beheer kerst-campagne
Centraal Beheer

Even je huis versieren, kerst­campagne voor Centraal Beheer

Al die lichtjes, als dat maar goed gaat...

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.