Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS. Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS

Stichting ALS Nederland

Wandelend geld ophalen

De Nijmeegse Vierdaagse is niet voor elke wandelaar weggelegd. Sommigen lopen liever meer, anderen weer wat minder. Wandelen, dat doen ze in elk geval wel. Voor Stichting ALS Nederland was deze groep al enkele edities van de Vierdaagse een dankbare groep actievoerders: zij haalden voor elke gelopen kilometer geld op voor onderzoek om ALS de wereld uit te helpen.

Social mock-up van iPhone met ALS Hierdaagse advertentie erin

Een goede naam is het halve werk

ALS Nederland vroeg ons om deze actie een eigen gezicht te geven, om zo meer mensen mee te laten lopen in de strijd tegen ALS.

Loop mee met de ALS Hierdaagse

Wij bedachten daarom de naam ‘ALS Hierdaagse’, de wandeltocht die je kan doen waar je maar bent. Onder die naam nodigden we wandelaars uit om geld in te zamelen voor elke kilometer die ze liepen. Deed je dat, dan was je een heuse #ALSmeeloper.

Logo, stijl en uitingen

De Hierdaagse kreeg een logo en bijpassende stijl. We maakten ook social posts voor wandelaars om zelf te delen en een animatie die Stichting ALS als promoted post inzette op diverse kanalen.

Zo werd de Nijmeegse Vierdaagse niet alleen een gezellig event voor duizenden wandelaars, maar ook een vehikel voor onderzoek tegen de genadeloze ziekte ALS.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
Reclamebureau maakt awareness campagne voor FSC Nederland Utrecht
FSC

Animatie voor FSC® Nederland: Kies voor hout, red het woud

HEMA Nederland shared animatie op Facebook en levert alleen al 17.000 views
TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

Wilde Ganzen

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels
Reclamecampagne in dialect / regionale tongval
Bauhaus

Grote A/B-test voor BAUHAUS: scoort dialect beter dan ABN?

Retailcampagne met verrassende conclusie
Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro
ALD Automotive

Zo boost je de private lease contracten van ALD in een recordtijd.

ALD Automotive, een van de koplopers in de leasewereld, stond voor een interessante uitdaging.
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.