Even je huis ‘over de top’ versieren, kerstcampagne voor Centraal Beheer – Al die lichtjes, als dat maar goed gaat…

Centraal Beheer

‘Over de top’ versieren

Stiekem versieren we ons huis ieder jaar een beetje meer. Het zijn nog net geen Amerikaanse toestanden, maar sommige mensen doen aardig hun best. Met de kerstactie van Centraal Beheer kun je je helemaal laten gaan. Je versierde huis met knipperende lichtjes kun je vervolgens als kerstgroet delen met je familie en vrienden. We zagen online niet alleen huizen terug, hele knipperende kerstoutfits kwamen voorbij.

Campagne website mobiele mockup. Maak of kies een foto van uw eigen huis en begin met versieren.

‘Even Apeldoorn bellen’ momentje tijdens het versieren

Het hart van de campagne is de ‘mobile first’ website waar je in drie stappen je huis versiert. Maak of selecteer een foto en upload deze. Kies je knipperende kerstverlichting. En deel je ‘over de top’ versierde huis met familie en vrienden. Na de vierde kerstverlichting die je ophangt, ontstaat een kortsluiting die na enkele seconde de hele wijk in het donker zet… Oh oh, even Apeldoorn bellen. Vervolgens kun je weer verder met versieren.

Omnichannel campagne

Via verschillende kanalen is de kerstactie naar zowel consumenten als zakelijke relaties gecommuniceerd. Voor bestaande klanten om hen te verrassen en voor prospects om ze te inspireren. Het campagneconcept is doorvertaald naar een DM, EDM, Facebookpost, consumenten- en zakelijke nieuwsbrief, banners en zelfs met een presentatie op de homepagina van de website geplaatst. Daarnaast zijn mensen enthousiast hun kerstgroet gaan delen met vrienden en familie, waardoor ook op social media de actie is gaan leven.

Technisch geavanceerde website voelt als een app

Ons creatieve team bedenkt in hun enthousiasme een concept met een arrenslee van knipperende lichtjes die je dan gewoon op een foto kunt slepen. Maar dan komt ons technische team, die eerst fronsen en vervolgens nog creatiever aan de slag gaan. Je hoort ze een paar dagen niet, maar dan opeens is er een werkend model, het proof of concept! We zijn trots op het eindresultaat. De gebruiker heeft het gevoel alsof hij of zij in een geavanceerde app aan het werk is, maar het is een mobiele website. Applaus voor onze programmeurs!

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Bijenkorf

Kinderen ontwerpen de droomjurk voor hun mama’s.

Inhaken was nog nooit zó lief
Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!
AI gegeneerd beeld truck
Farm Trans

Onze AI-studio maakt kostbare en complexe fotoshoots overbodig

Beelden die perfect passen bij elk seizoen of evenement.
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
AI-hero image
Stadgenoot

Zomerse foto's in februari

Multiculturele en inclusieve beelden zonder de privacy van bewoners te schenden.
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
Reclamecampagne in dialect / regionale tongval
Bauhaus

Grote A/B-test voor BAUHAUS: scoort dialect beter dan ABN?

Retailcampagne met verrassende conclusie
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.