Online activatie: Maak een Love Story voor jouw Valentijn – Mijn hart klopt voor jou…

de Bijenkorf

Verras je lover

Heb jij een geheime liefde of wil je jouw lover een bijzonder bericht sturen met Valentijn? Stuur hem of haar dan jullie liefdesverhaal. Wij ontwikkelden een online Valentijns-activatie voor De Bijenkorf die helemaal aansluit bij de Valentijns-campagne van het warenhuis: ‘A Love Story’.

A Love story, maak jouw love story banner.

Online activatie koppelen aan het merk

Als bedrijf wil je top-of-mind zijn bij de consument tijdens belangrijke sales-momenten in het jaar. Voor een warenhuis als De Bijenkorf is dit ieder moment waarop men cadeautjes koopt voor een ander: Kerst, Moederdag, Valentijn… Een branded Valentijns-boodschap helpt hieraan mee. Helemaal als het een online activatie is die naadloos aansluit bij de themacampagne van dat jaar. Wij maakten een Valentijns-activatie met een animated visual die in alle andere Valentijns-uitingen van De Bijenkorf terugkwam.

Stuur jouw Love Story

Hoe werkt het? Je kiest een foto van jezelf, of van jou en je lover, en uploadt deze. De foto plaats je in een groot hart. Vervolgens schrijf je er een kort liefdesbericht bij in een mooi, romantisch fontje. Anoniem uiteraard! Daarna deel je het bericht via WhatsApp of Facebook met jouw Valentijn. Hij of zij opent de link en ziet een groot, rood, kloppend hart. Met een tik op het hart verschijnt de foto en het liefdesbericht. Fijne Valentijn!

Eenvoud werkt

Tijdens Valentijn willen veel mensen een (geheime) liefde laten weten dat er aan hem of haar gedacht wordt. Vroeger werden er via de post kaartjes verstuurd. Tegenwoordig gebeurt dit voornamelijk via social media. Maar het mag nooit te veel tijd of moeite kosten voor de gebruiker. Snel even een foto uploaden, een berichtje erbij typen en deze in een bijzondere vorm versturen, is zowel voor de verzender als de ontvanger leuk!

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum
Spoorwegmuseum

Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum

Word jij een echte treinexpert?
AI gegeneerd beeld truck
Farm Trans

Onze AI-studio maakt kostbare en complexe fotoshoots overbodig

Beelden die perfect passen bij elk seizoen of evenement.
Trap er niet in bullshit-campagne
Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren

De bullshit-campagne voor LICG

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!
Foto van iemand die aan het dansen is op een verlaten parkeerterrein
Norton AntiVirus

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

Vechten met virussen
Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders
Niet zeiken poster
Hogeschool Utrecht

Hogeschool Utrecht heeft grootste opkomst voor de verkiezingen ooit

Verrassende WC-posters!
Awareness-campagne op social media voor charitatieve instelling
Wilde Ganzen

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.