Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win! De wind bepaalt wie wint!

Riksja Travel

Riksja Luchtballonnenrace

Heb je ooit de wereld rond willen reizen in een luchtballon? Doe mee aan de ‘Riksja Luchtballonnenrace’. Vaar mee op de huidige windrichting en maak kennis met interessante landfeiten tijdens je reis. Als jij het dichtst bij een van de 40 Riksja hoofdsteden landt, dan ben je de winnaar van een complete rondreis door Myanmar!

Social post - Riksja Luchtballonnenrace
Actiepagina Riksja Luchtballonnenrace

De spelers van de online game ervaren het merk

Het spel, dat gebaseerd is op actuele windrichtingen, brengt je naar verrassende plekken op de wereld. Tijdens je vijfdaagse rondreis ontvang je als speler interessante e-mails over de Riksja reisbestemmingen en de omgeving waar je op dat moment vliegt. Op deze manier ervaar je hoe het is om te reizen met Riksja. Je leert hun reisbestemmingen kennen en ontdekt de merkwaarden van Riksja Travel.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Reclamebureau maakt awareness campagne voor FSC Nederland Utrecht
FSC

Animatie voor FSC® Nederland: Kies voor hout, red het woud

HEMA Nederland shared animatie op Facebook en levert alleen al 17.000 views
TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro
Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
ALD Automotive

Zo boost je de private lease contracten van ALD in een recordtijd.

ALD Automotive, een van de koplopers in de leasewereld, stond voor een interessante uitdaging.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.